Tabata

Tabata je vysoce intenzivní intervalový trénink, při kterém posílíme celé tělo, rozvíjíme svou kondici a efektivně spalujeme tuky. 
Originál Tabata v praxi vypadá tak, že cvičíte jednu svalovou partii intenzivně 20 sekund a 10 sekund odpočíváte. To celé opakujete 8x. Tomu se říká jedna Tabata. Pak si odpočinete třeba minutu a začnete další cvik ve stejných intervalech - druhou Tabatu atd. 
My budeme na lekcích využívat i jiné kombinace délky intervalů a odpočinku, hlavně proto, abych mohla prostřídat vícero různých cviků na jednu svalovou partii. Cvičení je tak pestřejší a zábavnější. 
Trénink mám vystavěný tak, abychom u co největšího počtu cviků mohli správně aktivovat hluboký stabilizační systém (tzv. Core). Posilování tedy probíhá v polohách, které vašemu tělu neškodí, především nepřetěžuje páteř. 
Ke cvičení budeme využívat zejména vlastní váhy a pro zpestření jednoručné činky nebo gumové expandéry. 
Vysoká intenzita cvičení Tabaty zvyšuje prokrvení svalových partií, které makají a tím zlepšuje jejich zásobení živinami a umožňuje jim lépe posílit a zároveň tvarovat. Studie tohoto typu tréninku prokázaly, že spaluje tuk lépe než aerobní cvičení v rovnoměrném tempu. 
Takže posílíte a vytvarujete celé tělo, uděláte něco pro vaše srdíčko a ještě přitom spálíte kalorie. Perfektní kombinace! 

Tabata se u nás cvičí v těchto časech

Pondělí (dnes)

18:30 - 19:30 Tabata Janča V. Sál 2

Neděle

08:30 - 09:30 Tabata Janča V. Sál 1